" Welcome "

Blog saya xsemegah mana.. hanya luahan n bicara hati.. *celoteh seorang gadis kampung* SELAMAT DATANG~~

Friday, September 3

perjalanan hidup yang penuh liku..
penuh dugaan...
namun terpaksa ku gagahi langkah untuk terus maju..
untuk terus bertapak di bumi Allah ini..

kadang kala aku berasa bosan hidup..
bosan didatangi dengan pelbagai dugaan dan ujian..
bosan dengan kerenah dunia yang penuh pancaroba..
bosan dengan sikap sekalian penetap alam yang semakin rakus dengan kekayaan..

ujian dan cubaan buat aku berfikir sejenak..
mengapa keluhan yang lahir dari bibirku..
mengapa bukan kata SYUKUR yang terucap..
sesungguhnya Allah tahu yang terbaik buat semua hamba-Nya..

*aku pun xtahu apa aku merepek ni..
papepown..
Layan!!!!!!
bhahaha..

Terima Kasih sudi baca. SUKA?? ~L!Ke-L!Ke aJe~!! :)

0 catatan tinggalan:

Post a Comment

As salam n hye~!
kepada readers yg baik hati,leave comment ya :)
arigato~!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
!~COPYRIGHT Miz Chouko~!