" Welcome "

Blog saya xsemegah mana.. hanya luahan n bicara hati.. *celoteh seorang gadis kampung* SELAMAT DATANG~~

Wednesday, April 25

" Sandslova Nak Bagi Hadiah Untuk Saya "


*celoteh gadis kampung*


okayyy.. hai untuk kali kedua.. haha..
second contest chouko join~! *memeriahkan owner blog nih..*

apa??? korang interested?? biasa la,denga pat hadiah je mesti nak join kan??

okok,as simple as dimple n pimple u ol.. muahaha..
korang rajin?? klik SINI

NOW,the best part.. sesi soal n jawab.. hik hik..

jawapan soalan pertama :
---> saya minat tudung jenis bawal biasa (ala macam style purba tu) kerana sangat mudah nak gayakan.. tapi selalu jugak saya gayakan loose shawl KERANA sangat cantikk wooo~.. saya suka ikut fesyen ala-ala Hana Tajima and Yuna.. GADIS AYU~!! hehe..

jawapan soalan kedua:
tudung yang saya agak suka is shawl satin ala yuna KERANA shawl tu cantik~!! hehe.. saya suka pakai shawl bila nak g jejalan sebab saya rasa confident.. huk huk.. :D

jawapan untuk soalan ketiga:
---> okay,honestly cakap blog ini one of the best blog~! (bukan bodek okay)
betul~!! xtipu tau3.. sebab bandingkan blog chouko yang serabai ni.. hik hik..
about colour choices ok la.. calm je.. orang nak pilih pon rasa calm je.. xdela kalut.. 4 sure depa-depa pat pilih yang terbaik.. muahahaha.. :D

next.. kali ni kawan yang kena ambush macam kawan yang sama je.. hik hik.. sory guys,chouko xramai kawan nih..
blog Along
budak chumel ^^,
Cik Intan @.@


sekian entry kini.. doa-doa la yee~ yehaaa~!! :)

bubye.. as salam.. take care ^^,

smile :)



Terima Kasih sudi baca. SUKA?? ~L!Ke-L!Ke aJe~!! :)

0 catatan tinggalan:

Post a Comment

As salam n hye~!
kepada readers yg baik hati,leave comment ya :)
arigato~!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
!~COPYRIGHT Miz Chouko~!