" Welcome "

Blog saya xsemegah mana.. hanya luahan n bicara hati.. *celoteh seorang gadis kampung* SELAMAT DATANG~~

Wednesday, April 25

" Kerinduan "


*celoteh gadis kampung*


hai semua.. hope kamu-kamu dalam keadaan baik-baik je..

mood chouko xberapa nak stabil rite now.. hhuuuuwwwwwaaaa~~!!!
terasa sedih yang teramat sangat sungguh paling laaa...
okok,cerita nya macam nih..

tadi chouko actived FB semula.. SEBAB ada agenda dengan blog..
bila da on tu paham-paham je la.. masuklah notification sal group chouko join ni..
baca post-post dalam tu buat chouko sangat-sangat rindu kawan-kawan chouko yang jaaaaauuuuuuhhhhhhh dari chouko.. honestly cakap!!! terasa sebak n sedih bila ingat kat dyeorang (most ol time chouko ingat kat dyeorng)..
chouko tersesat.. tersesat jauh dari dyeorg.. chouko da xpat jumpa dyeorg.. sedih sangat!!
tambah sedih dyeorg xkesah pon kan.. tapi xpe.. chouko paham.. hadir chouko pon xberapa lama untuk dyeorg kenang n ingat chouko..
chouko kena terima semua ni..

tapi satu yg kawan-kawan chouko kena tahu..
chouko sayang sangat dekat dyeorang.. sayang sangat.. SEBAB dyeorg aja chouko erti SAHABAT macam sebuah KELUARGA..
tapi........... mungkin jarak ni yang memisahkan chouko untuk terus dekat dengan dyeorg..
n chouko tahu bukan only jarak.. ada satu masalah besar yang buat chouko "jauh: dari dyeorg..

Ya Allah,sedihnyerrr.. aku betul-betul merindukan sahabtku..
buat sahabat-sahabat chouko (Atia,Radin,Deaya,Weyda,Alia,Malyn,Beana,Wan,Akim,Akhmal)
kalau korang terbaca post ni,ingatlah kat aku ni okayyy?? Rindu Korang sangat-sangat..
aku tahu aku jauh.. tapi tu bukan alasan tok aku rasa tersisih dr korang kan..
aku paham korang semua ada life sendiri.. but...... :'(
i juz miss u guys..

andai satu perkara tu xpernah berlaku tentu aku hepy bersahabat dgn korang kan??
andai hubungan sahabat hanya sekadar sahabat tentu semua masalah ni xjadi kan??
andai........................ xguna berandai.. :'(

sekian,as salam..



Terima Kasih sudi baca. SUKA?? ~L!Ke-L!Ke aJe~!! :)

0 catatan tinggalan:

Post a Comment

As salam n hye~!
kepada readers yg baik hati,leave comment ya :)
arigato~!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
!~COPYRIGHT Miz Chouko~!