" Welcome "

Blog saya xsemegah mana.. hanya luahan n bicara hati.. *celoteh seorang gadis kampung* SELAMAT DATANG~~

Tuesday, November 30

"A Surprise"

no one noe wat i thnk rite now..
even me myself..
i'm not so sure.. (haha, wat la..)

should i be epy??
or sad??
bile pk with emosi..
i thnk i'm epy.. so epy..
coz no need 2 thnk bout dat prob..
prob yg dh "hunted" me 4 a long time..
yg aq sndiri not so sure y..
huh..

but, ble pk logically..
cyg nyer..
had to lepaskn evrythng..
had to find a new 1..
need 2 forget d past n strt thnking bout future..
(ap aq mrepek ni.. lantak!!!)

i made dis decision quietly..
no 1 noe..
i'm sure my fren will shock if they noe it..
but, i'll keep it as a secret..
my top secret..

soe fren..
bukn ap.. juz don wan korg pk sal aq lg..
 i noe, all dis time i had cause so many trouble 2 ol of u..
n now, it's d time 4 me 2 go on wit my life..
without KORANG!!

papepown..
kena ingt yg korng is d best fren i ever had..
i noe, i'll neve find smeone like u guys nimore..
but, dat's d risk i had 2 face..
dis is my decision n i thnk dis d best 4 us..

*kesalahan grammar sila abaikan.. inilah jadinya kalau tulis ikut emosi dan hati dan bukan logik akal.. segala kesalahan dan kesilapan harap dimaafkan.. ;)

*sorry jugak kalau entry kali ni a bit boring.. ni lah mood sekarang.. boring tahap dewa-dewi..


smile,



Terima Kasih sudi baca. SUKA?? ~L!Ke-L!Ke aJe~!! :)

0 catatan tinggalan:

Post a Comment

As salam n hye~!
kepada readers yg baik hati,leave comment ya :)
arigato~!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
!~COPYRIGHT Miz Chouko~!